به فاصله یک ساعت سه بار خون میگیرن میشه ۳ ساعت
سه مرحله داره هر یه ساعت یه بار
من تجربمو گذاشتم دوس داشتی بخون
منم دو هفته دیگه باید برم
۲. الی ۳. ساعت اونجایی گلم
منم فردا صبح میرم ۷ نیم ۸😵💫🫠
من ۸ونیم رفتم ۱۲ونیم تمام
سلام من خودم ۷ صبح رفتم اول خون و ادرار گرفتن بعد پودر دادن ب فاصله ۱۰ دقیقه گفت پودر رو بخور
بعد از ۱۰ دقیقه باید تایم بگیری هر ۱ساعت ب ۱ساعت بری آزمایش
مثلا ۷/۳۰ بری تا پذیرش شی ادرار و خون پودر هم خورده باشی از ۸ تایم بگیری ی بار ۹ ی بار ۱۰
بستگی داره چند مرحلهای باشه دکتر من دو مرحله نوشته بود یدونه ناشتا خون و ادرار دادم بعد شربت هم یک ساعت بعدش خون
میگن ۲تا ۳ ساعت طول میکشه من شنبه میرم برا ازمایش
انقد ک میگن سخت نیست خیلیم راحته.تقریبا ۱۱تموم میشه
ریحانه قبلا یبار گفتی گلوت درد میکرد
دردش چطوری بود ؟ دکتر چی گفت چجوری خوب شدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.