من چرا تو مقعدم احساس دردو فشار دارم جا واژن😂

۶ پاسخ

من که از اول داشتم دیگه چند وقت بود نداشتم الان بازم دارم🥲

درد زایمان ایجوریه دیگه
وقتی دهانه رحم داره باز میشه
همش احساس میکنی معذرت میخوام مدفوع میخواد خارج بشه

بچه مسیرو گم کرده امشب یه ورود ک خروج راه بنداز نور بیوفته راهشونو پیدا کنن😂😂😂😂😂

البته جفتش😂

بچه میخاد ازونجا بیاد😂😂😂😂😂😂

منممم

سوال های مرتبط