۷ پاسخ

من نان اوپتی پرو میدم

من‌نان اوپتی پرو میدم عالیه

نان کامفورت

من نان میدم معمولی وزنش چاق نیست ولی بهش میسازه

من اپتامیل میدم

قبلا ببلاک کامفورت میدادم عالی بود
ولی چون حساسیت به پروتئین گاوی ببلاک HA میدم که وزن دهی‌ش بدکی نیس

من ب دخترم نان کامفورت میدم

سوال های مرتبط