عجب عکسیییی..عالیه😂😂😂😂😂
برش امن بده بهش بده
بهداشت خیلی گوووهههه مفت میخوره دوراز جان
عزیزم چه کره ای میدی؟
بااینکه بهترین و مقوی ترین هارو بهش میدم براش درست میکنم
خوش بحالت ماشالا وزنش خیلی خوبه پسر منکه ۷۸۰۰ بود
مامان جون 👀💛
اگه میخوای نینیت سالمتر رشد کنه و غذا خوردنش اصولیتر باشه، اینجا دقیقاً جای توئه 😍🍲
فرقی نداره کوچولوت:
✨ خوب غذا میخوره یا یه کم بازیگوشه سر غذا
✨ تازه شروع کرده غذای کمکی رو
✨ یا میخوای تنوع غذاییشو بیشتر کنی
اگه کوچولوت:
💛 یبوست داره
💛 اسهال میشه
💛 رفلاکس اذیتش میکنه
💛 یا به بعضی غذاها آلرژی داره
بازم اینجا میتونی کمک بگیری 🤍
اینجا کلی ایده خوشمزه، مقوی و امتحانشده برات دارم 🥣🍓
که هم نینی دوست داشته باشه هم با شرایطش سازگار باشه 💪🏻
🎁 یه هدیه ویژه برات:
مشاوره رایگان + برنامه غذایی اختصاصی یکروزه برای نینیت 😍
اگه دوست داری:
✔️ رشدش بهتر بشه
✔️ اصولی غذا خوردن رو یاد بگیره
✔️ با ذوق غذا بخوره
حتماً پیام بده 👇🏻✨
👉 @Atena_0422
یا بیا کانال:
👉 @ninifoodartam
✨ بنویس «برنامه رایگان»
خداحفظشکنه
عکسو باحال تقدیم کردی😂😂
ماشاالله بهش خداحفظش کنه عزیزم چیابهش میدی
من پسرم۷ماهگی ۱۱و۵۰۰بود اصلا بهداشت نگفت چاقه الان بزرگترشده و تحرکش زیادشده لاغرتر شده
عزیزم چه غذایی میدی میخوره توروخدا بگو بچم خیلی کمبود وزن داره
روغن زیتون میریزی توی غذاهاش؟
به بهداشت گوش نده بچه راه بیفته لاغر میشه
عاشق عرض ارادتت به بهداشت محله شدم😂😂😂
به دنیا امد وزنش چند بود؟چیا بیشتر بهش میدی؟
عزیزم چه چیز های میدی بخوره
دختر من خیلی لاغره
۸ کیلو توی ۹ ماهگی هست
چرا گفت میوه نوبرانه نده؟
عزیزمبهداشت طبق نمودار بچه میگن وزنش چطوره، خب ظاهرا یکم وزنش بیشتره که بهداشتم تشخیص خودشو گفته، میتونی شیرینیجات رو یکم براش کم کنی و کره هم کمتر استفاده کنی به جاش روغن زیتون بریزی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.