۲ پاسخ

من یه قوطی دادم .دیگه هر چقدر گشتم پیدا نکردم.

توی شهر ما چند تا داروخونه دارن
وزن دهیش میگن خوبه
خواهرشوهرم خیلی سر در میاره از این چیزا بعد از زایمانم شیرم کم بود همینو گرفت آورد گفت خیلی شیر خوبی هست

سوال های مرتبط

مامان دختر ناز مامان دختر ناز ۱ سالگی