خانما کیا با وجود جفت سرراهی سرکلاژ شدن؟؟

۷ پاسخ

من هفتم بالا بود نتونستن سرکلاژ شم خیلی خیلی اذیت شدم تو بارداری

منم تو هفته های پایین داشتم سقط سرویکسم ۲۷ ولی جفتم بالا بود ن بابا عمل راحتیه یماه پیش انجام دادم اصلا چیزی متوجه نشدم

مگ سابقه سقط داشتی اگ داشتی ک حتما سرکلاژ منم سرکلاژیم

خاله شوهرم تو ۲۰ هفته سرکلاژ کرد اتفاقی هم نیوفتاد دکترت خوب باشع هیچی نمیشه ولا انقدم کار میکنه اصلا استراحت نداره

چه کلمه های منی ک اصلا نمیدونم سرراهی سرکلاژ چیه

غلط کردن جفت پایین اگ هفتت بالا باشه نمیتونن ولی هفتع تو بهترین موقعیت اگ بفکرشی الان سرکلاژ کن

سرکلاژ خیلی خوبه خیالت راحت میشه خاله شوهرم جفتش پایین بود سرکلاژ کرد

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🧿💚🌱 مامان معجزه خدا🧿💚🌱 هفته پانزدهم بارداری
مامان دوتاامیر🩵🩵 مامان دوتاامیر🩵🩵 هفته چهاردهم بارداری
مامان معجزه🌱 مامان معجزه🌱 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مروارید🩷 مامان مروارید🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان معجزه خدا🧿💚🌱 مامان معجزه خدا🧿💚🌱 هفته پانزدهم بارداری
مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته چهلم بارداری
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌وهفتم بارداری