جفت سرراهی با جفت پایین فرق میکنه؟؟

۶ پاسخ

سرراهی و پایین باهم متفاوته
برای من تو انتی گفتن لولایینگ یا همون پایین، ۱۵ هفته سونو واژینال دادم سرراهی شده بود
اما جفتش با استراحت میره بالا برای من تا انومالی کامل رفت بالا
اما خیلی رعایت کردم
سرویس فقط فرنگی، رابطه نداشته باش، کار هم نمیکردم هیچی
سرراهی یکم وضعش وخیم تره ممکنه لکه بینی یا درد بده چون کامل افتاده رو دهانه رحم و سرویکس رو پوشونده

آره عزیزم جفت پایین معمولا ممکنه در هفته های بعدی خود به خود بیاد بالا

آره
سر راهی دیگه به سرویکس یا روشه یا خیلی نزدیکه
جفت پایین هفته بره بالا اونم می‌ره بالا
سرراهی هم همینطور
اگه هم نره بالا تا آخرش سزارین میشی

روی دهانه اس سرراهی

ارع فکنم

ن عزیزم یکیه

سوال های مرتبط

مامان مروارید🩷 مامان مروارید🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان معجزه خدا🧿💚🌱 مامان معجزه خدا🧿💚🌱 هفته پانزدهم بارداری
مامان معجزه خدا🧿💚🌱 مامان معجزه خدا🧿💚🌱 هفته پانزدهم بارداری
مامان لیاو لنا💋 مامان لیاو لنا💋 ۵ ماهگی
مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان‌تودلی مامان مامان‌تودلی هفته بیست‌ویکم بارداری