سه ماه درحال اقدام ب بارداری هستم باید19 ام پری میشدم نشدم بنظرتون باردار هستم؟
تخیر داری گلم
صبح بزنی دقیق تره و در طول شب تا صبح مقدار hcg تو خون جمع میشه
آره گلی چیزی باشه نشون میده
من باردار بودم نشون نداد
فرقی نمیکنه اگ باردار باشی نشون میده
اگه باردار باشی نشون میده من اولین تستمو ساعت ۱:۳۰ شب زدم قبلشم دستشویی اینا رفته بودم و آب اینا زیاد خورده بودم
اصلا ربطی نداره والا من دقیق عید قربان پارسال بود رفته بودیم تفریح ساعت 3.4عصری بود زدم بی بی قشنگ دوخط افتاد
صبح بزن برو بخواب استرس نداشته باش
صبر کن صبح بزن دقیق تره
۴ ساعت باید مایعات نخورده باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.