خانما این موقع میتونم بی بی چک بزنم؟🥲

۱۱ پاسخ

سه ماه درحال اقدام ب بارداری هستم باید19 ام پری میشدم نشدم بنظرتون باردار هستم؟

تخیر داری گلم

صبح بزنی دقیق تره و در طول شب تا صبح مقدار hcg تو خون جمع میشه

آره گلی چیزی باشه نشون میده

من باردار بودم نشون نداد

فرقی نمیکنه اگ باردار باشی نشون میده

اگه باردار باشی نشون میده من اولین تستمو ساعت ۱:۳۰ شب زدم قبلشم دستشویی اینا رفته بودم و آب اینا زیاد خورده بودم

اصلا ربطی نداره والا من دقیق عید قربان پارسال بود رفته بودیم تفریح ساعت 3.4عصری بود زدم بی بی قشنگ دوخط افتاد

صبح بزن برو بخواب استرس نداشته باش

صبر کن صبح بزن دقیق تره

۴ ساعت باید مایعات نخورده باشی

سوال های مرتبط

منتظر پسته🥺🍓'. IUI. منتظر پسته🥺🍓'. IUI. قصد بارداری
مامان ناناسی مامان ناناسی هفته شانزدهم بارداری
یا فاطمه زهرا یا فاطمه زهرا قصد بارداری
مامان ⁦❤️⁩ مامان ⁦❤️⁩ هفته سی‌وپنجم بارداری