تو بنده برگزیده خدایی
چشم نظربگیرواسه خودت منم اوایل گفتم هیچ علائمی ندارم میترسیدم الان۲۰روزه هرروزمیمیرم وزنده میشم ان شاءالله که همینجوری بمونی عزیزم خداروشکرکن
خوش بحالتتت
منم ✋️
هیچ علائمیییی یعنی؟؟
من گاهی حالت تهوع میگیرمم، دعا کن مثه شما باشم تا اخررر
من ک تا دیشب هیچی از دیشب عصبانی شدم حالا انگار میخوام پریود شم و تکرر ادرار گرفتم
من سربچه اولم دنیز انگار نه انگار فقط ماه آخر پاهام ورم کرده بودن اونم کم و بعد شیش ماه کم کم شکمم اومد جلو و اسیدمعده داشتم کمی که اونم همیشه دارم همین.
من کماکان بی علائم
من🤚🏻
منم هیچ علائمی ندارم ☹️
بنده خوب خدااااااااااا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.