کیا کلا تو بارداری بی علائمن مثل من😑😐😐😐

۱۱ پاسخ

تو بنده برگزیده خدایی

چشم نظربگیرواسه خودت منم اوایل گفتم هیچ علائمی ندارم میترسیدم الان۲۰روزه هرروزمیمیرم وزنده میشم ان شاءالله که همینجوری بمونی عزیزم خداروشکرکن

خوش بحالتتت

منم ✋️

هیچ علائمیییی یعنی؟؟
من گاهی حالت تهوع میگیرمم، دعا کن مثه شما باشم تا اخررر

من ک تا دیشب هیچی از دیشب عصبانی شدم حالا انگار میخوام پریود شم و تکرر ادرار گرفتم

من سربچه اولم دنیز انگار نه انگار فقط ماه آخر پاهام ورم کرده بودن اونم کم و بعد شیش ماه کم کم شکمم اومد جلو و اسیدمعده داشتم کمی که اونم همیشه دارم همین.

من کماکان بی علائم

من🤚🏻

منم هیچ علائمی ندارم ☹️

بنده خوب خدااااااااااا

سوال های مرتبط

مامان کوشولو 💙 مامان کوشولو 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرای تابستونیم مامان پسرای تابستونیم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پناه🫀✨️ مامان پناه🫀✨️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نیها💕نلا💕 مامان نیها💕نلا💕 روزهای ابتدایی تولد