۵ پاسخ

بعد از چهار ماه خودت وزن میگیری نگران نباش

من ۷۳بود شدم ۶۵

منم خیلی کم کردم

منم ۴۴کیلوام🥲بعدم همش بالامیارم

من دو کیلو کم کردم تا الان ، دکتر گفت از ماه ۴ اوکی میشی

سوال های مرتبط

مامان مهدی🩵 مامان مهدی🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۳ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته دوازدهم بارداری