بچه ها وزن کم کردن تو بارداری بده

۱۲ پاسخ

نه بعدش جبران میشه
ویارت بهتر بشه دوباره وزنت برمیگرده

منم تا الان همش کاهشی

۲۰روز پیش رفتم بهداشت وزن کردم ۷کیلو کم کردم الان نمیدونم چندم

اوایل طبیعیه منم ۵ کیلو لاغر کرده بودم دکترم گفت هیچ مشکلی نداره و کاملا طبیعیه

اما دکترا تشخیصشون اینه اصلا وزن کم کردن خوب نیست

اوایل طبیعی مشکلی نداره

هفته های بالاتر بری وزن اضاف میکنی من الان تازه دوکیلو اضاف کردم

نه منم سه کیلو کم کردم دکترم گفت چون نمیتونی غذا بخوری کم کردی

نه چهار ماه اول اشکال ندارع بعد چهار ماه وزن میگیری

انشاله تو ماه های آخر جبران میشه نگران نباش

من اشتها ندارم ۴کیلو کم کردم هنوزم اشتها ندارم

نه منم سه چهار کیلو کم کردم چون بی‌اشتها بودم
نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته دوازدهم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🌸𝒉𝒆𝒍𝒆𝒏🍓 مامان 🌸𝒉𝒆𝒍𝒆𝒏🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان موچی مامان موچی هفته هفدهم بارداری
مامان زهرا و تودلی🐣 مامان زهرا و تودلی🐣 هفته دهم بارداری