بچه ها قلیون بده تو بارداری؟ حتی یکم؟

۱۳ پاسخ

بله خیلی خطرناکه😐ممکنه باعث سقط یا اختلال رشد جنین بشه

😐این سوالو جدی میپرسی؟
حتی یکی دیگه هم کنارت بکشه خطرناکه

اره عزیزم ضرر داره ایشالا بعد دنیا اومدن نی نی الان بیخیال🤭

خودت چی فکر میکنی؟😐

خیییلی ضرر داره هم ب ریه هم قلب اسیب میزنه بعد یکی از دلایل لب شکری شدن جنین همین دوده من قبل بارداری زیاد میکشیدم اما از وقتی فهمیدم باردارم همه قلیونا رو جمع کردم هر کی هم میکشه تومهمونی حتی تو معرض دودشم نمی مونم

عزیزم خیلی ضرر داره حتی پیش کسی که داره قلیون میکشه نباید بشینی

اره اصلا خوب نیست

خطر داره عزیزم

قطعا و حتما ضرر داره

بله گلم تو دیگه مادر شدی باید دور هرچیزی که کوچیک ترین ضرری برای بچه داره خط بکشی من خونه بابام میام سیگار می‌کشه میرم توی اتاق تموم بشه میام بیرون حتی بخاطر اینکه بوش بهم نخوره

دود کلا خطره

آره دودش

خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۲ ماهگی
مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته چهلم بارداری
مامان 🫠🫠🫠 مامان 🫠🫠🫠 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نور ماه🩵 مامان نور ماه🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه🐣🎀🤍 مامان جوجه🐣🎀🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری