بچه ها یبار قلیون ضرر داره؟

۹ پاسخ

دلت به حال اپن بچه بی گناه نمیسوزه☹️☹️☹️

معلومه ک ضرر داره

وااااا معلومه که اره ضرر داره

نکشین قلیون بهتره

دلت میاد بکشی بچه تو شکمته فردا تو الگوش میشی مادر مهربونش

بله باعث میشه بچه لب شکری بشه من خودم عاشق قلیونم اما الان لب نمیزنم

نگووو بدجوری هوسش کردما🥲🤣

‌خیلی

بله ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی
مامان ناناز🎀💖 مامان ناناز🎀💖 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نور ماه🩵 مامان نور ماه🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی
مامان گیسو مامان گیسو ۵ ماهگی
مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق کوچولو🩵 مامان فندق کوچولو🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🌸𝒉𝒆𝒍𝒆𝒏🍓 مامان 🌸𝒉𝒆𝒍𝒆𝒏🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نورا مامان نورا ۳ ماهگی