کیا اوایل بارداری وزن کم کردن جنسیت چی بود

۶ پاسخ

من دختر

من تا ۳ ماهگی کم کردم دختر بود ولی بعدش زیاد کردم

من تا ۳ ماهگی وزن کم میکردم دختر بود

ربطی نداره

چه ربطی داره عزیزم . همه وزن کم میکنیم تا حدودی .. خو ویار سخته تحملش

من کم کردم دختره

سوال های مرتبط

مامان سام💙 مامان سام💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته دوازدهم بارداری
مامان باران و تودلی مامان باران و تودلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری