من خودم قندم ۹۳ بود دکتر گفت فقط رعایت کن،دوهفته رعایت کردم دیگه اومد پایین
برای ازمایش دیابت رسید ب ۸۰ وخورده ای
منکه قند دارم. لاغرم هستم. دکتر گفت نباید وزن کم کنی. دیگه قرص قند برام نوشت چون با نخوردن هم پایین نیومد😂.اگرم نخوری پایین بیاد قندت ۹ ماه رژیم قند داشته باشی
مامان مهدیار شمام نگران نباش اگه الان تو بارداری قند گرفتی داروهاتو مصرف کن رژیم هم در کنارش داشته باش انشالله از بدنت درمیاد
و اینکه وزن هم اوایل کم میکنی کلا ربطی به قند اینا نداره
منم قندم لب مرزی هست همه چی میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.