سلام میگم کیا تو بارداری خیلی بی حال و بی انرژی میشدن

۸ پاسخ

من از اول تا الان بی انرژی و خسته ام🥲

من تااخرین روزبودم

من برعکسم خیلی انرژیم بالا رفته فعال شدم

من تا هفته 15 این جوری بودم

من.الانم همینجوری ام

منم اصلا نمیتونم زیاد راه برم یا کار کنم کلا خستم همش شاید یک هفتس خونه ام بیرون نمتونم برم از خستگی🤣

من اینجوریم

من از ظهر ساعت دو که بیدار شدم همش دراز کشیده ام یا بی حالم یا خواب
فقط این وسط یک دوبار دستشویی رفتم غذا خوردم باز دراز کشیدم😂جالب اینجاس ک الان هم چشام باز نمیشه و خوابم میاد🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

منتظره معجزه 🌱 منتظره معجزه 🌱 قصد بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی‌نی🩵 مامان نی‌نی🩵 هفته دوازدهم بارداری
مامان هدیه حضرت عباس مامان هدیه حضرت عباس هفته بیست‌ویکم بارداری