جدیدا همش بی حال خسته میوفتم ی گوشه اصلا حال انرژی ندارم

۹ پاسخ

منم هنوز همینطورم

سلام وقتتون بخیر مامانا شما تا کی حالت تهوع داشتید
من دیگ جونی برام نمونده تو چهارده هفته هستم
شب و روز ی جا افتاذم بالا میارم
اب بخورم میاد بالا
دیگ تموم دنده هام درد میکنه

من ماه دوم کلا اینجوری بودم، تازه چند روزه یا کوچولو بهتر شدم

بهترین چیز خوردن دمنوش بِه یا چای هل برای رفع خستگی ،مصرف کردن قرص تجویز دکتر ،کمی آجیل یا میوه خودت رو تقویت کن که کم نیاری چون بچه اگه چیزی بهش نرسه از ذخیره های مادرش استفاده میکنه 🌷❤️

منم اینطوریم

تحمل کنید،کم کم خوب میشید و ازاین حالت میاید بیرون

همچنین

بخاطر هورمون هاست

منم🫠🫠

سوال های مرتبط

مامان نیها💕نلا💕 مامان نیها💕نلا💕 روزهای ابتدایی تولد