نزار باد مستقیم بهش بخوره
ما که بندرعباسی کلا داستانمون با همه فرق داره کولر ۲۴ ساعت روشن بیشتر کولر تو اتاق روشن ولی ی تایم هایی دوتا کولر روشن تو هالم روشن میکنم
لباس هم زیردکمه آستین کوتاه میپوشه جانا یا رامپر، کولر بیرون روشنه خنکی توی اتاق میاد و مستقیم نمیخوره
آره کولر روشنه هم اینکه خوب نیست خونه گرم برای بچه هم اینکه عادت باید بکنه چون آدم جایی میره نمیشه به بقیه بگی خاموش کن و گرمت بشه که بچم عادت نداره ، خونه رو خنک کن مخصوصا واکسن که میزنی گرما تب رو بالا میبره حال بچه بد میشه، باد مستقیم به نینی نخوره فقط
ما دریچه هال رو کامل بستیم برا همین باد مستقیم به بچه ها نمیخوره فقط محیط خونه خنکه
شبا هم آستین بلند و شلوار تنشون میکنم یه ملافه نازک هم روشون میندازم
اره روشنه
تیشرت و شلوار تنش میکنم
موقع خواب میبرمش تو اتاق، کولر هال روشنه باد مستقیم نمیخوره
ما هم کولر روشن.بلوزش استین بلند و شلوار.رو گهوارش چادر میندازم.یه پتو سبک هم روش و تو اتاق میخوابیم
یه پیراهن و شلوار کولر تو حال روشنه بچه تو اتاق دماش هم خوبه موقعه خواب هم پتو میندازم روش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.