خانما من واژنم درد می‌کنه خوب مدام نکنه دهانش باز شده!؟؟

۸ پاسخ

برا منم نی نی خودشو سفت میکنه گاهی درد میاد میگیره ول میکنه
درد پریودی هم گاهی میاد و میره دکتر گفت اگه دائم و طولانی نیست طبیعیه

منم دارم البته مداوم نیست ولی دردش گرفتی از استرس خودمو جمع میکنم

فک کنم برافشاره مال منم خیلییی درد میکنه

نه دارهرجا باز میکنه.درد واژن منم دارم گاهی

دقیقا منم اینجوریم همش میترسم رفتم اکو قلب دکترم گفت درد داریی

برو پیش دکترت

مال منم تکون میخوره

😢😢😢 اینو‌گفتی منم استرس گرفتم

سوال های مرتبط

مامان ارکان مامان ارکان ۱۱ ماهگی