۱۳ پاسخ

اگه پایین نیومد پروفن بده
من دخترم تبش پایین نیومد با پاراکید پروفن دادم

قد و وزنشو میگی گلم پسزمنم دیروز زد خداروشکرخوبه اما ورم داره

شیاف بزار ریسک نکن

یا شیاف بزن یا با معده پر بروفن بده مثلا ۱۰کیلو هس ۴ سیسی بده

هیچی نی قربونت ، تبش با بروفن قابل کنترله ،ایشالا ک صبح زود روبراه میشه

چون یک سال ب بالاست پاراکید فایده نداره قطره استامینوفن بده

الهی به زودی بگذره منم قطره پاراکید میخواستم بدم دکترش گفت دیگه قطره برا این سن اثرنمیکنه بروفن نوشت هر۶ساعت اصلا تب نکردن فقط پاهاشون درد میکرد

انشالله فردا خوب خوب میشه پسر منم همینجوری بود

وای من خیلی استرس دارم

امروز و فردا اینجوریه دختر منم روز اول و روز دوم تا ظهر اینجوری بود. منم دوشنبه زدم

تا دو روز اوضاع همینه، پاشویه کن لباس هاشو دربیار ، چک کن دماش بالا نره ، خدا قوت

بهش مایعات خیلی بده شب شلوار تنش نکن یه پارچه خنک بکش روش
هر ۴ ساعت دادی اوکی میاد پایین اگر تند جیش کنه تبش میاد پایین

اییی عزیزم🫠انشالله ک راحت براش بگذره تب نکنه زود خوب شه

سوال های مرتبط