۸ پاسخ

حس خیلی بدیه ☹️

من ۴ روزه که گرفتم.‌
به قول مامان نیلا مثل معجزه بود. پسرم شب و روز مخصوصا برای خواب وابسته سینه بود. تلخک زدم اومد خورد رفت عقب دهنشو ترش کرد گفتم پف شده خندید و رفت. همون شد. حتی شب اول که بیدار میشد نه گریه میکرد نه تقاضای شیر. فقط یکی دو بار گفت آب. دادم خورد قل خورد خوابید.
اصلا نگران نباشید. براتون کابوس نباشه. با توکل به خدا شروع کنید. من ۳ ماه شده بود برام کابوس . فکر می‌کردم خیلی سخته.ولی خدا خودش کمک کننده س.

سه روز دیگه تولد دخترمه
و هنوز نتونستم بگیرم
برام عین کابوس شدیدا وابستمه

ب تدریج خیلی اروم دو هفته ای شد فک کنم خیلیم اسون بود

گفتم تلخه نخورد
1روزه
با توجه ب اینکه وابستگی شدیدددد دد داشت مثل معجزه بود

۱۸ ماهگی بخاطر کم‌وزنی دکتر توصیه کرد.دخترمن خیلی وابسته بود ب شیرم و شباهم بیدارمیشد برای شیر .سختیش دو س شب بود روزهم نهایت س چهارروز طول کشید ک دیگ شیر نخواد ازم.ولی کلا یکم سخته هم برا بچه هم برامادر .روزا باهاش بیشتر بازی کنین بیشتر بغلش کن با پدرش بیرون بره بازی کنه .خوراکی های جدیدو رنگارنگ بخربراش.هر ی ساعت ی چیزی بده بخوره هرچقدر گشنه باشه بیشتربهونه میگیره و سخت میشه شبا قبل خاب هم چیزی بده بخوره چون گشنه بخابه در طول شب گریه خاهد کرد .

الان کلپوره زدم اصلا انگار نه انگار

منکه هنوز نتونستم بیگرم خیلی وابسته اس

سوال های مرتبط