۳ پاسخ

امپول که زدین برا چیه؟ سایز فولیکول تون هم که خوبه ! من روز ۱۲پریود رفتم و ۲تافولیکول غالب داشتم اندازه هاش ۱۲و۱۴ بود یعنی کوچیک بودن اما دکترم گفت بدم نیس اوکیه و امپول اینا تحویز نکرد بهم

انشالله باردار میشی

امشب ۱۲شب اقدام میکردی پس فردا هم صبح
فردا شب دوباره برو تو عملیات خخ

سوال های مرتبط