امپول که زدین برا چیه؟ سایز فولیکول تون هم که خوبه ! من روز ۱۲پریود رفتم و ۲تافولیکول غالب داشتم اندازه هاش ۱۲و۱۴ بود یعنی کوچیک بودن اما دکترم گفت بدم نیس اوکیه و امپول اینا تحویز نکرد بهم
انشالله باردار میشی
امشب ۱۲شب اقدام میکردی پس فردا هم صبح
فردا شب دوباره برو تو عملیات خخ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.