میدونید از چندهفتگی معاینه میکنن که ببینن میتونی طبیعی زایمان کنی یانه؟

۵ پاسخ

بمن گفت ۳۸ بیا

دکتر به من گفت ۳۷ هفته برم معاینه لگن

۳۷

دکتر من گفت 37 یا38هفته

۳۷ اینا

سوال های مرتبط