تا موقع زایمان میچرخه بازم من دخترم تقریبا تا هفته های اخر سفالیک بود بعد اخرین بار تو وضعیت بریچ کیسه ابشو پاره کرد نصفه شب بدنیا اومد
سمت مازندران توی شمال بیمارستان دولتی اول طبیعیه اگر نتونست میبرن سزارین ولی توی شخصی بخواد زایمان سزارین کسی داشته باشه باید از دکتر نامه سزارین داشته باشه ببره بیمارستان شخصی که دکتر اونجا کار میکنه
الان که کلا اول طبیعی باید انجام بدی اگر نشد طبیعی انجام بدی اورژانسی میبرن سزارین توی بیمارستان دولتی
نه نمیچرخه دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.