۸ پاسخ

به من دکتر سونوگرافی گفت امکان چرخشی خيلی کمه توی سفالک

زایمان طبیعی خوبه یا سزارین

منم دخترم تا الان بریچ بوده الان ک باید بریچ بمونه سونو گف داره میچرخه تا نصفه ها اومده🤦‍♀️💔دکترمو گفتم‌گفت نگران نباش هر کدوم زایمانی ک بخوای و انجام میدیم

سفالیک دیگه احتمالش خیلی کنه بچرخه

ممکنه ولی احتمالش خیلی کمه

نینی ممکنه تا لحظه اخر سوپرایزت کنه🥲

فکر نکنم عزیزم سفالیک میگن اکثرا نمیچرخه

وای منم همش دعا میکنم بچرخه😭 ولی فکر نمیکنم

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی‌ 👼🏻🩵 مامان امیرعلی‌ 👼🏻🩵 ۱۰ ماهگی
مامان میسآ مامان میسآ ۴ ماهگی
مامان محمدماهان🫧💚 مامان محمدماهان🫧💚 ۱۲ ماهگی
مامان مامان تودلی💓 مامان مامان تودلی💓 ۱ ماهگی