به من دکتر سونوگرافی گفت امکان چرخشی خيلی کمه توی سفالک
زایمان طبیعی خوبه یا سزارین
منم دخترم تا الان بریچ بوده الان ک باید بریچ بمونه سونو گف داره میچرخه تا نصفه ها اومده🤦♀️💔دکترمو گفتمگفت نگران نباش هر کدوم زایمانی ک بخوای و انجام میدیم
سفالیک دیگه احتمالش خیلی کنه بچرخه
ممکنه ولی احتمالش خیلی کمه
نینی ممکنه تا لحظه اخر سوپرایزت کنه🥲
فکر نکنم عزیزم سفالیک میگن اکثرا نمیچرخه
وای منم همش دعا میکنم بچرخه😭 ولی فکر نمیکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.