سلام مامانا بهترین قرص جلوگیری چه مارکیه ؟

۳ پاسخ

اره خوب بود بدن با بدن فرق داره به من میساخت

قرص سه رنگ یاسبز رنگ خوبه... متاسفانه سمت مانیس دیگ قرص سیبل میخورم الان

جاریم روکین استفاده میکنه میگه هیچ عوارضی نداشته براش

سوال های مرتبط

مامان محمدمهدی مامان محمدمهدی ۱۳ ماهگی
مامان گل پسرم😘💙 مامان گل پسرم😘💙 ۱ سالگی
مامان دردونه هام مامان دردونه هام هفته هفدهم بارداری
مامان جـانـا🫀 مامان جـانـا🫀 ۷ ماهگی
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی