سلام
میشه تو شیردهی لیزر انجام داد؟؟

۵ پاسخ

ولی من یک سال نیم بود رفتم گفت میشه

من دخترم ۱ سالش بود میرفتم گفت خیلی کوچیک باشه نمیشه امپراتور لیزرم گفت

اره میشه چن ماه دبگ برو ولی الان زوده

من میخواستم تو شیردهی برم دو جا رفتم اپراتورش گفت بهتره بعد شیردهی بیای که جواب بگیری به خاطر هورمون ها میگن دیر جواب میگیری

الان هورمونات هنوز سرجاش نیست جوابدهی خوبی نداره

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۷ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی