ولی من یک سال نیم بود رفتم گفت میشه
من دخترم ۱ سالش بود میرفتم گفت خیلی کوچیک باشه نمیشه امپراتور لیزرم گفت
اره میشه چن ماه دبگ برو ولی الان زوده
من میخواستم تو شیردهی برم دو جا رفتم اپراتورش گفت بهتره بعد شیردهی بیای که جواب بگیری به خاطر هورمون ها میگن دیر جواب میگیری
الان هورمونات هنوز سرجاش نیست جوابدهی خوبی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.