۷ پاسخ

پسر من رفت ۴ ماه منم اصن باورم نمیشه ۴ ماه گذشت

همینطوره واقعا

همینطوره واقعا 😭😭😭

منم دلم برای بچه گی هاش تنگ میشه 😪
ولی خب هر چه بزرگ تر میشه دست ما بیشتر بیشتر حال میکنم

ازروخودت کپی کردی بچه اتو . 😂😍شبیه خودته

اونوقت من دوس دارم جهشی بگذرونم این روزا رو از بس بچه گریه کنی دارم

کولیک ورفلاکس چی؟

سوال های مرتبط