دکتر به خواهرم گفت بالاخره بچه باید عادت کنه همه چی بخور ولی سبزی رو کم بخور عیبی نداره اگر بچت دل دردی و اینا نیس
نخور به بچه رحم نمیکنی بخودت رحم کن
چنان نفستو میگیره که خدا داند،من دیروز فلافل خوردم تا شب وق زد
دوتاشو نخور بده دلدرد میشه
ب شدت نفخ دارن هر دو
فقط ریحون
شیرتم خوشمزه میکنه
کم تره
نه نخور اذیت میشه
سبزی پرپین و ریحان خوبه فقط
سوال امشب من بود اتفاقا مامان بزرگم میگف همه چی بخور فقط سیر و پیاز نخور باد داره اینام خام خورده نشه پخته مشکلی نیس😅
ولی من دوغ محلی میخورم نگفتن نخور باد داره سبزی خوردن و نمیدونم اما فک نکنم باد داشته باشه
سبزی نه دل درد میشه دوع هم کم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.