دردکه یکم داره باید تحمل کنی جلسه اول رفتم گفت دفعه بعدی دردش کمتر میشه
دستگاهشم الکساندرایت دکا ایتالیا بود
سری مخصوصم داشت
اسم دستگاهش یادم نیس
ولی قسمت بیکینی یکم درد داره که قابل تحمله ... من بی حسی می زدم
با این بچه میشه رفت لیزر؟ من که دیگه به خودم نمی رسم چون همش خستم😔
بی حالم بی جونم . والا تمام استخونم درد می کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.