۵ پاسخ

من بهش مولتى كيدى كر ميدم اشتهاشونو زياد كرده حس ميكنم تپلى تر شدن ماشالله
د٣ هم ميدم و يه شب درميون اهن ايروفيكس

اگه رشدش کمه قدش کمه اشتها خوب ندارع اگه ی مولتی بده

دکتر پسر من گفته هفته ای سه بار ویتامین دی بهش بدم
وهفته ای دوبار هم مولتی سانستول میدم

من مولتی زینک پلاس .کلسیم .امگا سه میدم

پسر منم ۳ سال نیمشه.براش مولتی ویتامین ویوا کیدز گرفتم.از روزی که شربتو بهش دادم اشتهاش بیشتر شده و راحت تر غذا میخوره

سوال های مرتبط