فقط به بچه بستگی داره من پسرم شیرخشک کمکی دادم خودش کلا دوماهگی سینمو نگرفت چون ازروز اول باسینه لج بود ولی دخترم هرکاری کردم ول نمیکرد بااینکه یکسره شیشه میدادم اخر مجبور شدم به خاطر معده خودم شیرمو به دخترم ندم بااینک خیلی دوست داشت هنوز که بغلش میکنم سرشو میاره طرف سینه ام بیشتروابسته بود تاشیشه مطمئن بودم اگه تااخر شیرخودمومیدادم همراه شیرخشک دوتایی رومیخورد حیف که نشد😔
منم میدم ولی معمولا شیرم براش کافی نیست تا ظهر دارم بعدش ندارم باز یکی دو وعده میدم دوباره بعدش شیر خودم یکی دوبارم شبا میدم. موقع گرفتن سینه خودم یکم غر میزنه ولی سرشو شیرین میکنم میخوره فعلا که جواب داده تا خدا چی بخواد
من. روزی دو الی سه بار میدمش شیر خشک. و کلا شب تا صبح. و بیشتر روز ها شیر خودمو میخوره و گوش شیطون کر ول نکرد
تو رو خدا نده
شیر خودت خوبه هر طور شده شیر خودتو بده
اگه خواستی شیر خشک بدی با قطره چکون یا سرنگ یا قاشق بده
شیر خودت رو سعی کن بیشتر بدی گرسنه اش ک میشه شدید گریه میکنه اونجا بده قبول میکنه
من یک یا دو وعده شیرخشک میدم
خداروشکر شیر خودمم میخوره و ول نکرده
من یبار شیشه دادم از اون به بعد دیگ نخورد اینقد زرنگ بود بزور میدادم لج میکرد
عزیزم عکس ماهگرد درست میکنم ۵۰ تومن
نمونه کار هم دارم
خواستی بهم بگو
من از اول روزی یکی دوبار میدادم فعلا که میخوره اما استرس دارم سینمو ول کن
من دیگ نگرف سینه رو دو س وعده میدادم اوایل بعد ک دیگ نگرف بیشتر کردم ناچارا
نه میخوره
من سه وعده هردوتاشو میخورد ولی تاپنج ماهگی که حساسیت پیداکرد دیگه ندادم غذاخورد
یک یا دو وعده 😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.