حق داری عزیزم چی بگم واقعا نمیتونم بگم ناراحت نباش چون منم بودم ناراحت میشدم ولی هر چیزی موقعی داره عزیزم هیچوقت نا امید نشو انشالله هر چه زودتر خدا بهت یه نی نی سالم بده
این توری نگو
من دوستم بهش گفته بودن که هیچ وقت باردار نمیشی
و خودش هم ذخیره تخم دان نداشت و از یه طرف دکترا گفته بودن که تو شوهرت نمیتونین باردار بشین چون خون هاتون هماهنگ نیست
و کلی هم رفت لقاه مصنوعی اما فایده نداشت
ولی بعد چند ماه که بیخیال شدهبود
دید کلی تخیر داره رفت دید بارداره ده هفته
الانم بچه دومش رو بارداره اونم پشت سر هم
خدا بزرگه دختر خاله شوهرم بعد ۱۳بار مثبت شد تازه پسرش دنیا اومد
بوقتش میشه خدا بزرگه
انشالله که باردارمیشی
گلم بهدبیبی چک اعتماد نکن من دوتا مدیکور زدم منفی بود بتام مثبت شد
عزیزم ان شاءالله خیره ..و ب زودی مادر میشی..فقط این استرس رو از خودت دور کن ..اینجوری زودتر جواب میگیری..چند تا جنین انتقال داده بودی؟
یکم از این داروهای هورمونی و آی وی اف فاصله بگیر به بدنت استراحت بده
مطمعن باش طبیعی باردار میشی
هاله داره دقت کن حالا داره
زوری نمیشه خواهر ولش کن
خدا انگار هیچ کار به این چیزا نداره حرفای ادم ونمیشنوه التماسای ادم و نمیبینه
من سه تا سقط ناجور داشتم که تا اون دنیا رفتم و اومدم دیگه رها کردم گفتم از خیرش گذشتم...
با زور نمیشه، اگرم بده وسط راه از ادمپس میگیره
هیچ دلش به ادم نمیسوزه
بسپار ب خدا خودش برات جبران میکنه این نشدنارو ازته دلم برات ارزو میکنم توهمین روزا بیای بی بی چک مثبت بزاری برامون
اینطور نگو گلم قطعاً لیاقت داری ولی به موقعش یه جوری قشنگ بهت میده که خودت تعجب کنی .
انشاالله که هرچه زودتربارداربشی طبیعی
انگار هاله دارعع
چراحسم میگه هاله داره
عزیز دلم بیا بغلم واقعا سخته بسپار دست خودش باو. کن هیجی جز خوبی ما نمیخواد
الهی دورت بگردم....صبور باش ...انشاالله میشی حتما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.