باید ازمایش دفع پروتئین بدی
با دکترت یا بهداشت مشورت کن
من ورم پا شروع شد ازمایش دادم ماه قبل دفع پپروتئین دارم این ماه هم باید مجدد ازمایش بدم
اگه فشارت بالا نیس اشکال نداره بگو دکتر برات اسپرین بنویسه
نمک سعی کن کم بخوری یا تو غذاها کم استفاده کن
ولی شب برنج هم خوردی اشکال نداره
من ازالان دست و پام ورم کرده☹️
فشارتو چک کن عزیزم
غذاهای نمکی نخور
غذاهای چرب و شور نخور تو شب برنج نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.