اگه مشکل خاصی وجود نداشته باشه قبول میکنه. ولی گلم بیمارستان دولتی که سزارین اختیاری قبول نمیکنن اصلا.
از ۳۷ هفته کامله
من۳۸هفته و۶روز زایمان کردم الان ب دکترم گفتم گفت بستگی ب شرایط بچه داره نیاز باشه بیشتر باید بمونه
احتمال داره قبول کنه
چرا. ؟؟؟
فکر نکنم قبول کنه چون میگن ریه های بچه باید کامل باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.