۳ پاسخ

اصلا استرس نگیر چیز خاصی نیست

عزیزم حیلی هم عالیه
یعتی ممکنه یا بیشتر باشه یا کمتر چون دقیق سونو مشخص نمیکنه بخاطر همین در کنارش اینجوری میزنه از منم بود پسر منم دقیقا هم وزن نینی شما بود که بدنیا اومد ۳ کیلو نیم بود

یعنی از سه چهارم همسن هاش وزنش کمتره گمونم البته ترس نداره یکم چیزایی که وزن میده بخور

سوال های مرتبط

مامان ایلیا ❤️ دریا مامان ایلیا ❤️ دریا ۲ سالگی
مامان آیهان وتودلی👼 مامان آیهان وتودلی👼 ۲ سالگی