۳ پاسخ

از خنده زیاد خوششون نمیاد بچها.. ولی این درد از گرفتیگی اعظلع هست

من شاید باورت نشه از وقتی باردار شدم باصدا بلند نخندیدم😅چون خوشش نمیومد نینیم می‌فهمیدم درجا اذیت میشدم
کلا صدا بلند هم دوسندارن🥹

من شنیدم نی نی ها از خنده های بلند خوششون نمیاد دیگه نمیدونم چقد حقیقت داره، در کل نی نی از صدای بلندم بدش میاد

سوال های مرتبط