بالای۳۷ونیم تب حساب میشه، اما اگه بالا رفت خدایی نکرده اگه پاراکید میدی هم اندازه وزنش مثلا۴قطره اگه استامینوفن ساده س ۲برابر وزن مثلا ۸قطره
دمای زیر بغل رو با عدد نیم جمع کن، اگر بالای ۳۷.۵ بشه یعنی تب
۳۷ به بالا تب محسوب میشه
۳۷ تب نبست که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.