۹ پاسخ

حتما ببرش بیمارستان
پسر من‌۱ ماه بود تب میکرد همش من‌فک میکردم بخاطر دندونه
نگو عفونت داشته خبر نداشتیم دور از جونت بستری ش کردن تازه بهنر شده

بروفن بده

یه تشت آب ولرم ک ب گرمی بره دو سه قاشق نمک حل کن بذار داخلش بشینه

بروفن ندادی تا حالا

عزیزم ویروس رزوئلا گرفته
تا سه روز تب بالا داره
بعدم دونه های قرمز میریزه بیرون
ببرش کلینیک توحید شبانه روزی بازه مخصوص اطفال
سروم بهش میزنند تبش رو میاره پایین

تن تن صورتشو دست و پاشو بشور پاهاشو با گلاب بشور تن تن دختر من بمیرم براش هزیون میگفت

ویروسه دو سه روز طول میکشه😔

شربت ایبوبروفن بده بهش اگه داری
زودی میاره پایین تبشو

توی بدنشون التهاب هست که با تب بر پایین نمیاد
باید انتی بیوتیک تجویز شه تا تب بر عمل کنه

سوال های مرتبط