عزیز اینارو به کجاش میمالی😂
من یدونه فیروز رو دارم اونم نمیمالم
جز. یکی دوتاش منم همه. اینا رو استفاده. کردم. ولی. الان فقط کالاندولا از این کوچیکا. 15گرمیا. اب رو آتیشه. دیگ. ب هیچی. اختیاجی. نیست
عزیزم از ضد آفتابی که راضی عکس بزارممنم بگیرم برا پسرم
پوست دختر منم خشکه بیشتر اینا رو دارم منم البته تموم شدن فیروز جواب بوده براش فقط
دختر من برا سوختگی فقط کالاندولا عالیه
ضد آفتابش مثل همینه
مرطوب کننده و لوسیون بدن هم فقط برند جانسون میزنع از اول فوق العاده هست همین
پوست بچه ها حساس هر چقدر کرم لوسیون کمتر استفاده بشه بهتر ه
چقدر کرم طفلی دختر من فقط یک پماد ویتامین آ چشمی داره برای سوختگیش همونو میزنم تمام 😐
میفهممت آوینم انقدر کرم و پماد داره که گاهی میگم به کجا بمالم این همه کرم نصفه مونده😂
ینی انقدر که طفلیا میسوزن و مادرگیریم کلا کرم میبینیم دوست داریم فقط بمالیم🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.