مامانا پیگیری واکسن نوزاد و مادر کار مرکز بهداشت نزدیکمون هست؟

۳ پاسخ

اره باید بهداشت بری من تازه رفتم واسه پرونده تشکیل دادن چقدم گیر دادن ک از اول باید بیای برو تا بعد زایمان راحت بری

عزیزم از همین حالا برو بهداشت پرونده تشکیل بده وگرنه بعدا اذیتت میکنن

بعد از ترخیص از بیمارستان خودتون باید ب بهداشت محلتون مراجعه کنید. اگر از قبل پرونده بارداری داشتید باید اطلاع بدید برای ثبت زایمان. مراقبت نوزاد هم 3 تا 5 روزگی اولین نوبتشه. نوبت های بعدی رو بهتون تاریخ میدن هر بار

سوال های مرتبط