اره باید بهداشت بری من تازه رفتم واسه پرونده تشکیل دادن چقدم گیر دادن ک از اول باید بیای برو تا بعد زایمان راحت بری
عزیزم از همین حالا برو بهداشت پرونده تشکیل بده وگرنه بعدا اذیتت میکنن
بعد از ترخیص از بیمارستان خودتون باید ب بهداشت محلتون مراجعه کنید. اگر از قبل پرونده بارداری داشتید باید اطلاع بدید برای ثبت زایمان. مراقبت نوزاد هم 3 تا 5 روزگی اولین نوبتشه. نوبت های بعدی رو بهتون تاریخ میدن هر بار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.