خانما پسرم اسهال شدید هست دارو چی بدم

۳ پاسخ

پسر منو هیچی خوب نکرد حتی سروم و آمپول فقط موز خوب کرد موز بخر روزی چندبار بده کم کم بخوره دو روزه قطع میکنه

پودر کیدی لاکت دوساشه در روز تو شیر یا ابمیوه یا ماست قاطی کن بده
شربت لوپرامید هر ۸ ساعت ۳ میل
اینارو دکتر داد به بچه من ۲ روز خوب شد

پودر کیدی لاکت توی ماست یا آب هویج حل کن بده به بچه بخوره ، شربت زینک هم روزی ۲.۵ سی سی بده بهش ، پودر او آر اس هم بگیر حل کن توی ۴ تا لیوان آب جوشیده سرد و هر وقت اسهال کرد یه فنجون بده بهش بخوره . انشاالله زودی خوب بشه 🌹

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱ سالگی
مامان آیهان کوچولو مامان آیهان کوچولو ۱ سالگی