پسر منو هیچی خوب نکرد حتی سروم و آمپول فقط موز خوب کرد موز بخر روزی چندبار بده کم کم بخوره دو روزه قطع میکنه
پودر کیدی لاکت دوساشه در روز تو شیر یا ابمیوه یا ماست قاطی کن بده
شربت لوپرامید هر ۸ ساعت ۳ میل
اینارو دکتر داد به بچه من ۲ روز خوب شد
پودر کیدی لاکت توی ماست یا آب هویج حل کن بده به بچه بخوره ، شربت زینک هم روزی ۲.۵ سی سی بده بهش ، پودر او آر اس هم بگیر حل کن توی ۴ تا لیوان آب جوشیده سرد و هر وقت اسهال کرد یه فنجون بده بهش بخوره . انشاالله زودی خوب بشه 🌹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.