۵ پاسخ

یه دونه پسر دارم من قند و عسل دارم من
پسر پسر شاه پسرا
جوجه مامان گمبل مامان خوشگل مامان خوشتیپ مامان

من با زبون خودش صحبت میکنم بهش میگم هه، اغو، او ...بوسش میکنم صدامو بچگونه میکنم حرف میزنم باهاش ورزشش میدم دست وپاهاشو ماساژ میدم کمرشو خلاصه که سعی میکنم باهاش اون تایم کمی که دارم یکم توجه کنم ،اخه من یه دختر ۴ساله ویه پسر ۲ساله هم دارم یکمی سخته 🥲

داینجلیسطدکمتد زیانمادربلنم رطسفحممو
حالا میتونی برو بهش بگو
من بیشتر باهاش حرف میزنم آرمانم بلند شو بریم دستات بشورم پمپرز باز کنیم پاپی کنی
صورتت بشورم خوشکل بشی ... کاراهاش بچگونه بهش میگم

من میگم تو میدونی من مامانتم، چقد دوست دارم، میدونی عشق من فقط تویی، عمر من تویی،هی قربون صدقش میرم و اینا

پدسگگگگ🥺🤣🤣🤣شوخی میکنم با زبون بچه باهاش میحرفم از الان بوسش میکنم بوش میکنم بغلش میکنم بغلش میخوابم اینجوریا

سوال های مرتبط

مامان اقاسهندم مامان اقاسهندم ۱۲ ماهگی
مامان سامیار وسهیل مامان سامیار وسهیل ۸ ماهگی