۱۱ پاسخ

پستونک میخوره ؟
شاید آب دهنش جمع شده زیر پستونک اینشکلی شده

از آب دهانشه عزیزم پسر منم دندون درآوردنی همینجوری شده بود

از اب دهنش ... ولی لپاش الرژیه

دختر من وقتی میخواست دندون دربیاره اینجوری میشد

براي دندونشه

وای پسرمنم همینجوری شده فقط روی پایین لبش..منم اول گفتم حساسیت شاید باشه ولی چیز جدیدی ندادم بهش😑

اره برای دندونشه پسر منم یکم دوردهانش در اورده

پسر من اینجوری شد بردم دکتر گفت میخاد دندون دربیاره

پشه زده یا گرمیش کرده یا برا دندونشه

از اب دهان هم میشه مرتب خشک‌کن دور دهانش

یچیز خورده حساسیت داده…دختر من خربزه به لبش زدن اینطوری شد

سوال های مرتبط

مامان نیلان🧚‍♀️🌊 مامان نیلان🧚‍♀️🌊 ۱۵ ماهگی