۳ پاسخ

من از وقتی دخترم به دنیا اومده فک میکنم سرما خورده فهمیدم این علائمی که داره مال رفلاکس پنهان 😕

بینی دخترم کیپ شده وقتی میخواد نفس بکشه یکم سرفه میکرد

مدفوع سبز :/
پلکش قرمز میشه :/
دماغش کیپ میشه :/

سوال های مرتبط