۷ پاسخ

موقع خواب بالشتشو شیبدار بزار شیبش زیاد باشه تا وقتی شیر یه موقع بخواد برگرده تو گلوش اذیت نشه چون رفلاکس خیلی بده خیلی دختر منم داره لعنتی به سرعت نور از تو معده برمیگرده تو گلو اگه بالشتش و شیبدار نکنم میره تو بینیشو گلوش خفه میشه دورازجونش موقع خواب هم یه پارچه نرم بردار از گردن به پایینشو دوتا دستاشو آروم قنداق کن فشار نده درحدی که دستش تکون نخوره تو خواب بپره

منم دخترم همینجوری هس دیونم کرده بخدا تا مخاد بخابه

ننو بگیر واسش

بهش پستونک بده صدای سشوار یا آب و این چیزا هم واسش بزار
شیب دار بخوابونش
اگه شیر بالا میاره داروی رفلاکسشو عوض کن

بهش پستونک بده صدای سشوار یا آب و این چیزا هم واسش بزار
شیب دار بخوابونش
اگه شیر بالا میاره داروی رفلاکسشو عوض کن

دلیلش رفلاکسه عزیزم اسید معده میاد تو گلوش از خواب میپره و صورتشو میماله
اگه ادامه دار شد داروی رفلاکسشو عوض کن

همون کولیک ورفلاکس اذیته

سوال های مرتبط