۱۰ پاسخ

وزن پسر من زیر خط فقر ده کیلو 😞😞

دختر من بالاترین نمودارِ ماشاالله

خوبه
دختر من ۱۲ و نیمه

یازده🤕

خوبه کم نیست

عالیه دخترم ۴سالشه ۱۳ کیلوعه

اولا لایک به این متن قشنگ که هزار بار همه درکش کردیم 🥺👌
بعدش خدا رو شکر خوبه همه‌ چیزش

وزنش خداروشکر خیلی خوبه
پسر من ۱۰کیلو و نیمه فک کنم

خوبه وزنش بعد باید وزن تولدش ببینی رو خط نمودار باشه حله پسرمن الان ۱۲.۲۰۰ هست بهداشت گفته خوبه

خوبه پسر من وزنش ۱۱ و ۷۰۰ هست

سوال های مرتبط