وزن پسر من زیر خط فقر ده کیلو 😞😞
دختر من بالاترین نمودارِ ماشاالله
خوبه
دختر من ۱۲ و نیمه
یازده🤕
خوبه کم نیست
عالیه دخترم ۴سالشه ۱۳ کیلوعه
اولا لایک به این متن قشنگ که هزار بار همه درکش کردیم 🥺👌
بعدش خدا رو شکر خوبه همه چیزش
وزنش خداروشکر خیلی خوبه
پسر من ۱۰کیلو و نیمه فک کنم
خوبه وزنش بعد باید وزن تولدش ببینی رو خط نمودار باشه حله پسرمن الان ۱۲.۲۰۰ هست بهداشت گفته خوبه
خوبه پسر من وزنش ۱۱ و ۷۰۰ هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.