۴ پاسخ

بزار موعدت بگذره گلم

عزیزم من بیبی چکتو که نگا کردم هاله داره
من تا روز پنجم تاخیر بیبی چکم منفی بود
دیگ بیخیال شدم نزدم تا روز نهم تاخیر بیبی چک زدم هاله داشت
توام شاید لقاح دیر گرفته
تحمل کن عزیزم
بعدشم آزمایش دقیق تر نشون میده
بازم صبر کن تا ایشالا اگ بارداری بتات قشنگ بره بالا
وگرنه بهت میگه دو سه بار تکرارش کنی

بنظرم امروز ی بیبی دیه بزن
ولی اول صبح با اولین ادرار
اگ امروز رفتی سرویس فردا صبح بزن نشون میده هاله

بی بی چک منفی یعنی خبری نیس احتمال زیاد.اما اگر هاله بندازه امکانش هست که اگر مثبتم نشد آزمایش نشون بده...چندروز تاخیری عزیزم ؟

سوال های مرتبط