من جفتشو دادم
الان رسیدم به ببلاک اچ آ چون حساسیت داشت به پروتئین گاوی
ببلاک ساده هم ک معمولی ولی برا وزن عالی ..باز هم برا گوارش خوبه ...کلا مارک ببلاک مخصوص گوارش...دختر من ببلاک میخورد چون گوارشش ضعیف بود سری اسهال میگرفت...
کامفورت برا وزن گیری بهتر و مخصوص گوارش مثلا بچه یبوست داشته باشه دکتر میده ک یکم پی پی شل بشه..
کامفورت برای نفخ و کولیک و یبوست کلا بچه هایی که مشکل گوارشی دارن
کامفورت مال بچهای اسهاله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.