اون مرکز بهمون میگفت وقتی دردت گرفت سریع نرو بیمارستان ک تنهایی تو بیمارستان تک و تنها درد بکشی تو خونه باش شوهرت ماساژ بده دوش بگیر
فاصله دردا باید 5 ثانیه 5 ثانیه بشه منظم بگیره ول کنه
دردام شروع شد حس کردی موقع زایمان هست ی شربت زعفران خاکشیر گلاب درست کن بخور جرعه جرعه
من ی بطری خوردم خونه ی بطری هم با خودم بردم بیمارستان
خاکشیر دهانه رحم رو نرم میکنه
تو بیمارستان ورزش نکردیم حدود 40 روز قبلش رفتم مرکزی ک ورزش میداد برای آمادگی زایمان هفته ای 3 روز
صبح روزی ک دردم گرفت دیدم میگیره دل و کمرم ول میکنه
رفتم2بار ب فاصله 1ساعت دوش آب داغ گرفتم
بعدم دیدم فاصله دردام کم و کمتر داره میشه جمع کردم رفتم بیمارستان ک گفتن خوب موقع اومدی و بستریم کردن با دهانه رحم دو سانت وقتی هم 4سانت شدم ماما همراهی ک از همون مرکز گرفتم اومد پیشم و ورزشهایی ک قبلش تمرین کردیم میگفت انجام بدم با کمکش
روند عالی پیش رفت و ی زایمان طبیعی خوب رو تجربه کردم
انشاالله قسمت همه اونایی ک دوس دارن طبیعی زایمان کنی بشه اصلا چیزی ک از طبیعی گفته بودن نبود
من از هفته ۳۶ اینورا هی درد داشتم میگرفت ول میکرد ماه درد بود
اما هفته ۳۷ دیگه کم کم ریتم منظم تری داشت
دکتر معاینه کرد گفت دوسانت بازی
بهم تاریخ داد هفته بعدش برم بیمارستان
بهم گفت زودتر این هم درد داشتی برو بیمارستان منتظر تاریخ من نمون
منم کلا قابل تحمل بود چیزی نبود ک اذیتم کنه دردش. سر تاریخ رفتم گفتن ۴ سانت بازی نوار قلب گرفتن از جنین درد رحم و انقباص رو نشون میداد بستری کردن خودم خیلی حس نکردم ب اون صورت
احساس خیس شدن کردم و دکتر رفتم دکتر تشخیص داد
من سردخترم ۳۹هفته کیسه آبم سوراخ شد دکتر گفت برو بستری شو بعدشم آمپول زدن و دخترم به دنیا اومد طبیعی خیلی خوبه
درد ها و انقباض ها بیشتر و منظم تر میشه.دقیقه هاش بهم نزدیک میشه.تره اون روز باید پیاده روی و ورزش داشته باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.